logo-full-w.png

Vrei un restaurant profitabil?
De la idee la lansare, te învățăm tot ce trebuie să știi.

cu Victor Grosu și Radu Vona

Din experiența noastră doar cunoștințele te pot salva de statistici.

60% dintre restaurante se închid în primul an, 80% în primii cinci ani

Suntem doi specialiști cu experiență amplă în dezvoltarea de proiecte HoReCa de succes. Nu vorbim din cărți, ci din experiența concretă pe piața din România. Pentru noi, HoReCa e cea mai mare pasiune. Dar știm că, în business, pasiunea nu e niciodată de ajuns. Prin cursurile Hospitality Business School, ne propunem să dăm mai departe know-how-ul și cunoștințele noastre.

Play Video

Radu Vona

Consultant în industria ospitalității, antreprenor,
CEO Gynda Gourmet
Cu o experiență de 19 ani în industrie, ca antreprenor, consultant și oaspete, ofer o perspectivă unică în ecosistemul ospitalității. Sunt dedicat creării unor experiențe memorabile pentru oaspeți, de la dezvoltarea produsului până la instruirea personalului, și prioritizez integrarea valorilor locale în fiecare aspect al ospitalității.
Creator de concepte HoReCa, arhitect și designer de interior, antreprenor, vlogger
De peste 20 de ani, ofer consultanță ca expert în domeniul HoReCa și creez locații de succes la cheie, de la design de interior și branding, meniu, strategie, până la lansare și PR, atât în România cât și internațional.
În 2023, am fondat Gynda Gourmet: Hospitality Management Group | Behind the Truly Memorable Hospitality Experiences.

CURS LIVE ONLINE

Cum să deschizi un restaurant de succes

15 SESIUNI

Fiecare sesiune este video live-online

MARTI SI JOI

De la ora 18:00 până la ora 20:00

SESIUNEA 1 / 2025

Din Ianuarie până in Martie 2025

Cursul are loc în format video live, cu suport de curs PDF.
Participanții au acces la înregistrările sesiunilor și la resursele downloadabile timp de 12 luni.
Grăbește-te! Locurile sunt limitate.

Format & Structură
Sesiunea 1 - Conceptul Restaurantului

Pentru a deschide un restaurant de succes, este important să identificăm un concept fezabil din punct de vedere economic, adaptat pieței locale, stabilind bugetul nostru inițial (CAPEX), analizând costurile operaționale (OPEX) și folosind Design Thinking ca element de diferențiere. Realizarea unei analize 360° a pieței, alinierea conceptului cu publicul țintă și tendințele, utilizarea analizei SWOT și reflecția asupra întrebărilor cheie ne vor ajuta să identificăm direcția clară a conceptului nostru.

Pentru a construi un brand puternic, creăm un nume sugestiv și ușor de reținut, o siglă și o poveste care transmit identitatea restaurantului nostru. Creăm diferențiere printr-o poveste și o legătură emoțională cu clienții, stabilind un USP clar. Asigurăm coerența vizuală în toate materialele de promovare și punctele de contact cu clienții. Răspundem întrebărilor: Care trei cuvinte descriu restaurantul nostru? Cum dorim ca oaspeții să se simtă? Ce simboluri comunică valorile brandului nostru? Folosim un brief pentru identitatea de brand și cea vizuală.

Construim un plan de afaceri care stabilește viziunea, misiunea și obiectivele noastre pe termen lung, folosind obiective SMART. Planificăm financiar prin elaborarea unui buget P&L care include CAPEX și OPEX. Evaluăm soluțiile de finanțare și definim indicatorii de performanță (KPI) pentru viabilitatea financiară, analizând pragul de rentabilitate. Gestionăm fluxul de numerar și calculăm rentabilitatea (ROI) pentru a menține fluxul operațional.

Analizăm locația pentru intrarea pe piață, considerând criteriile de alegere și planurile zonale. Identificăm locații cu potențial și evaluăm profilul consumatorilor. Analizăm condițiile din contractele de închiriere, înțelegând clauzele cheie. Folosim instrumente specifice pentru a evalua amplasamentul. Utilizăm date statistice pentru a identifica zone cu potențial.

Elaborăm un meniu aliniat cu brandul și piața. Analizăm costurile pentru marja de profit dorit. Utilizeăm menu engineering și psihologia meniurilor. Analizăm folosirea de ingrediente locale și sezoniere. Introducem produsele signature cu cele populare. Folosește resurse precum analiza costurilor și ghidul de Menu Engineering.

Folosim cele mai bune practici pentru a amenaja un restaurant estetic și funcțional, îmbunătățind experiența clienților. Asigurăm că designul este armonios și coerent cu brandul, orientat spre confortul și satisfacția oaspeților. Colaborăm cu designeri de interior pentru a alinia estetica vizuală cu identitatea brandului și alocă bugetul pe elemente de impact care cresc valoarea percepută.

Optimizăm fluxul bucătăriei și echipamentele, pentru eficiență operațională, proiectând bucătăria în funcție de concept, de meniu și capacitate de producție estimată. Asigurăm fluxurile de lucru între bucătărie și sala de mese prin strategii de flux de lucru și proceduri operaționale (SOP). Stabilim o structură de management eficientă, cu obiective clare și utilizează sisteme pentru scalabilitate operațională.

Dezbatere liberă cu unul dintre puținii antreprenori din industrie care a acoperit toate afacerile conexe din industrie, de la producție, distribuție, operare și scalare.

Înțelegem cadrul de reglementare, autorizațiile necesare și conformitatea cu legislația din România. Stabilim sistemele financiare, inclusiv partea contabilă, salarizarea și conformitatea fiscală, punând accentul obligațiilor fiscale, înregistrării pentru TVA și raportărilor periodice. Ne familiarizăm cu TVA-ul diferențiat, impozitarea și alte obligații fiscale specifice restaurantelor, gestionând corect raportarea. Structurăm contracte cu furnizorii  și angajații pentru a proteja fluxul operațional.

Creăm lista de aprovizionare identificând și negociind cu furnizori de materii prime care să asigure necesarul conform conceptului nostru, la prețuri optime. Construim relații pe termen lung cu furnizorii pentru a menține calitatea constantă și fiabilitatea operațională. Stabilim mecanisme de control al stocurilor, analizând și optimizând rotația acestora. Reducem risipa aplicând tehnici care mențin standardele de calitate, echilibrând eficiența costurilor fără a compromite calitatea. Integrăm tehnologia pentru a eficientiza procesele de inventariere și a reduce pierderile.

Folosim campanii de marketing pentru a genera viralizare înainte de deschidere, spunând povestea brandului pe platformele social media. Identificăm și colaborăm cu influenceri relevanți din industrie pentru a accentua expunerea. Creăm o listă de invitați pre-opening, creăm programe de fidelizare pentru a stimula interesul. Transmitem comunicate de presă, planificăm evenimentul și gestionăm relațiile cu presa pentru a maximiza expunerea. Încheiem parteneriate cu furnizori locali pentru a stimula vizibilitatea în comunitate și a extinde expunerea mărcii.

Definim un standard de calitate al serviciilor aliniat cu poziționarea brandului și așteptările clienților. Recrutăm personal definind rolurile și responsabilitățile, stabilind așteptări de performanță și creând programe de formare pentru a standardiza serviciile. Elaborăm un manual pentru personal, care include procedurile de lucru și standardele operaționale în acord cu brandul. Creăm strategii pentru a cultiva responsabilizarea, și a motivației angajaților. Implementăm sisteme de implicare a personalului, de stimulare a performanței și dezvoltare pentru a reduce fluctuația de personal. Insuflăm un sentiment de proprietate și responsabilitate în rândul echipei pentru a cultiva o cultură organizațională centrată pe oaspete.

Planificăm lansarea pe piață, stabilind obiective și măsurând rezultatele. Colectăm feedback-ul clienților în fazele de pre-lansare pentru a face ajustările necesare. Identificăm și rezolvăm problemele operaționale apărute pentru a reduce riscurile înainte de deschidere. Stabilim o listă de verificare înainte de deschidere pentru a asigura că toate aspectele sunt acoperite. Stabilim așteptări clare și ușor de urmărit pentru rezultatele evenimentului și gestionăm eficient factorii de stres asociați.

Planificăm organizarea unui un eveniment de lansare memorabil pentru a atrage atenția comunității și a maximiza expunerea brandului. Evaluăm post-deschidere prin feedback și identificăm zonele de îmbunătățire. Menținem angajamentul clienților prin acțiuni de fidelizare, evenimente și comunicare activă pe social media. Măsurăm satisfacția clienților și creăm experiențe memorabile. Continuăm activitățile de PR și prezența pe social media pentru a menține brandul în atenția publicului.

Elaborăm o strategie de creștere evaluând pregătirea noastră pentru extindere și capacitatea de a reproduce modelul existent. Analizăm compromisurile dintre franciză și creștere internă, considerând avantajele și dezavantajele fiecărei opțiuni. Menținem controlul calității și integritatea brandului prin standardizarea proceselor și comunicării. Identificăm parteneriate strategice care pot facilita extinderea și eficiența operațională, așa cum se vede în studiul de caz 5togo. Gestionăm complexitatea creșterii operaționale, inclusiv resursele umane și finanțarea dezvoltării.

SUCCES STORIES

Sesiuni cu invitați speciali

Cătălin Bejenariu

Executive Chef Kane Group

Iani Ciju

Managing Partner Old Team Distribution

Paul Deaconu

Head of Sales Metro România

Rocsana Borda

Talent & Culture Specialist, Premier Hospitality

Lucian Florea

CEO si Founder FryDay

Radu Savopol

Cofondator 5 to go, Președinte HORA

Viitorul este nesigur. Atunci când te apuci de un restaurant, nu știi niciodată exact când îți vei recupera investiția.

Ai ales o locație bună? Ai alături echipa potrivită? Vei încasa suficient încât să reziști în primul an?

Hai să schimbăm asta!

Ne adresăm atât antreprenorilor care vor să investească într-un restaurant, cât și celor care au deja unul și vor să facă lucrurile mai bine.

Învață secretele unui restaurant de succes!

Ce facem diferit în acest curs

Mixăm teoria cu practica

Îți prezentăm studii de caz concrete, din proiectele în care ne-am implicat

Adaptăm informațiile la obiectivele participanților

Vorbim din experiență, nu din cărți, și avem invitați guest-speakers din domeniu

Pornim de la km 0 (concept) și ajungem, pas cu pas, la deschidere

Nu "ținem lecții", ci interacționăm în fiecare sesiune, pentru că vrem să afli exact ceea ce te interesează

Învață înainte de a investi. Descoperă toate secretele deschiderii unui restaurant de succes, de la concept la clienții mulțumiți!

Investiția în cunoștințe îți va aduce profit. Începe acum!

Alege pachetul care ți se potrivește

PACHET ESSENTIAL

Toate informațiile necesare pentru a deschide un restaurant
1690
1352* Pentru primele 20 pachete
  • Acces la 15 sesiuni video live-online
  • Acces la înregistrările sesiunilor și la resursele downloadabile timp de 12 luni
  • 3 sesiuni de Audit pentru businessul tău cu Radu Vona & Victor Grosu (2h/ sesiune)

PACHET GROWTH

Dacă ai deja un business, acesta este pachetul de care ai nevoie.
4200
3360* Pentru primele 20 pachete
  • Acces la 15 sesiuni video live-online
  • Acces la înregistrările sesiunilor și la resursele downloadabile timp de 12 luni
  • 3 sesiuni de Audit pentru businessul tău cu Radu Vona & Victor Grosu (2h/ sesiune)

TAILOR YOUR BUSINESS

Dacă ai deja un business sau vrei să dezvolți unul alături de noi.
By request
  • Elaborare concept locație
  • Analiză studiu de fezabilitate
  • Asistență în dezvoltarea planului de afaceri
Days
Hours
Minutes
Seconds

Transformăm visătorii în oameni de succes.

Ai întrebări? Contactează-ne!

Informații curs:

PR:

Prin apăsarea butonului de "abonare" vă exprimați acordul cu privire la "Termeni și condiții" și "Politică de confidențialitate"

Copyright 2024 GYNDA GOURMET

PACHET ESSENTIAL

1690 €

*prețul exprimat nu conține TVA

20% discount pentru primele 20 pachete. Grăbește-te!

Pentru a achiziționa pachetul selectat, te rugăm completezi formularul de mai jos.
Ulterior un consultant Hospitality Business School te va contacta.

PACHET GROWTH

4200 €

*prețul exprimat nu conține TVA

20% discount pentru primele 20 pachete. Grăbește-te!

Pentru a achiziționa pachetul selectat, te rugăm completezi formularul de mai jos.
Ulterior un consultant Hospitality Business School te va contacta.

PACHET BY REQUEST

Pentru a achiziționa pachetul selectat, te rugăm completezi formularul de mai jos.
Ulterior un consultant Hospitality Business School te va contacta.